dimecres, 3 de desembre del 2008

Avui no he fet els deures*

Senyoreta, sap què passa? Que no dono a l'abast. Aquest matí he tingut un examen molt difícil (més que els de matemàtiques, imagini's!) i ahir a la nit vaig estar estudiant amb un amic. Ja sé que no serveix de res estudiar la nit abans... però no perdíem res per intentar-ho. Imagini's si som aplicats que no hem dormit en tota la nit repassant les lliçons. I és una llàstima, perquè l'examen no m'ha anat gaire bé. Bé, de fet no m'ha anat gens bé...

I... doncs... aquesta tarda, quan havia de fer els deures, tenia son i he dormit i aquest vespre, quan també els hauria hagut de fer, m'han vingut a buscar uns amics per anar a jugar i... això... que no he pogut fer els deures. Ja sé que és bo escriure cada dia per aprendre a fer-ho sense faltes de creativitat i d'emotivitat, però és que no dono a l'abast. I sí, sí que llegeixo. Llegeixo cada dia tots aquests blocs linkats als Preferits del navegador però més que motivar-me trobo que m'empetiteixen. I no puc dir que no m'agradin, no, Déu me'n guardi; només és que trobo que ells en saben més que jo i que arriben on jo ni m'hi acosto. Una mica com quan salto al plinton i sempre sóc de les que menys traça hi té, sap?

Li prometo que demà li portaré els deures fets. Des d'avui prometo ser una mica més constant i conseqüent i treballadora i eficaç i molts més adjectius que jo no sé posar però que segur que aquests que en saben tant sí que ho farien molt i molt bé.